• Main
  • News

Pasukan Hoki Sk Jalan Datuk Palembang Telah Menyertai

Pasukan Hoki Sk Jalan Datuk Palembang Telah Menyertai

Pasukan hoki SK Jalan Datuk Palembang telah menyertai Kejohanan Hoki 7 Sebelah Terbuka Kuantan pada 6 hingga 8 Oktober yang lepas. Pasukan ini telah bergerak atas pembiayaan kelab hoki sendiri dan juga ibu bapa murid-murid yang terlibat dengan pertandingan tersebut.

Alhamdulilah kita telah menghantar 2 pasukan lelaki (18 orang) dan 2 pasukan perempuan (18 orang) dan kesemua pasukan telah mempamerkan permainan yang baik dan disiplin yang baik sepanjang kejohanan berlangsung.

Lebih manis lagi 3 daripada 4 pasukan yang dihantar telah meraih kedudukan 'Top 4' dan meraih medal dalam kategori yang mereka sertai.

Terima kasih kepada penyumbang-penyumbang untuk pasukan hoki kali ini. Terima kasih juga kepada ibu bapa dan waris yang turut sama 'berkampung' di Kuantan memberi sokongan moral kepada anak-anak SKJDP.

Kelab hoki juga menerima penyertaan murid-murid tahun 3 & 4 terutamanya yang mempunya bakat bersukan yang tinggi untuk berlatih bersama pasukan hoki sekolah seterusnya mewakili pasukan hoki sekolah ke pertandingan yang akan disertai.

Keputusan penyertaan:

JDP Sigma
Johan Perempuan 12 Tahun Gold Pool
RM1000

Bukit Baru English School
Naib Johan Lelaki 12 Tahun Gold Pool
RM 250

JDP Juniors
Naib Johan Lelaki 12 Tahun Bronze Pool

Princess JDP
Pusingan Kedua Gold Pool

Form is Temporary, Class is Permanent

#luaskanprestasimujdp
#berjuanghinggaberjaya